Яке воно – закулісся створення нового логотипу BlaBlaCar

Яке воно – закулісся створення нового логотипу BlaBlaCar

Як ми працювали над новим візуальним стилем сервісу

На початку 2018 року ми оновили наш логотип і фірмовий стиль, щоб краще відобразити місію BlaBlaCar – зробити людей ближчими один до одного і до місць, які вони люблять, – а також відобразити соціальні зв’язки між людьми, викликані спільними поїздками. Як відбувався процес створення нової самоідентичності компанії, чому ми обрали саме такий логотип та кольори і скільки часу приховували все від користувачів сервісу – читайте далі у статті.

Чому ми змінили логотип? 

Ми будували новий бренд, опираючись на цінності компанії. Ми серйозно аналізували те, що для нас по-справжньому важливо: свобода, чесність, братство. Ми хотіли, щоб новий логотип відображав людські зв’язки, які ми підсилюємо, тому в логотипі дві літери B стоять поруч, як двоє людей сидять поруч людини в автомобілі, або як пункт відправлення та прибуття, або лапки, що символізують розмову – між попутниками або з тими людьми , які чекають в кінці поїздки.

Як відбувався процес створення оновленого бренду?

Весь процес ребрендингу, від креативного концепту до представлення нового бренду, зайняв один рік. Формування концепції та креативних гайдлайнів зайняло близько трьох місяців. Це було в першому кварталі 2017 року.

Ми спілкувалися з кількома брендинговими агентствами і стартапами, які пройшли через процес ребрендингу. Кращі рекомендації отримало агентство Koto, після зустрічі з ними ми зрозуміли, що це оптимальний партнер для вирішення нашої задачі. Koto – це команда дуже талановитих людей, які зрозуміли, що наше бачення нового бренду базується на цінностях компанії.

Ми почали з фази «занурення», під час якої Koto зустрілися з кількома нашими користувачами і співробітниками, а також скористалися нашим сервісом в декількох країнах. Це, а також цінності компанії, стали основною для подальших творчих рішень. У другому кварталі 2017 роки ми показали отримані результати нашим співробітникам, і кожен з них зміг зберегти цю інформацію в секреті. У 3-4 кварталах ми імплементували новий бренд у всі маркетингові матеріали, в продукт і в усі внутрішні комунікації в локальних офісах. Імплементація проходила силами нашої власної команди дизайнерів. Ми були дуже задоволені отриманими результатами, тому що відчували, що новий бренд по-справжньому відображає нашу суть. Сподіваємося, що нашим користувачам він сподобається.

На зустріч з трьома засновниками BlaBlaCar, де мала відбутися презентація нового бренду, було відведено півтори години, з запасом – щоб відповісти на всі питання і ще залишити час на дискусію. Але вся зустріч тривала 40 хвилин, оскільки додаткових пояснень не було потрібно. Вони погодилися, що новий брендинг потрапив в ціль.

Користувачі сервісу були залучені в процес на стадії«занурення», коли агентство Koto вникало в суть BlaBlaCar, і думка користувачів стала вирішальною у виборі напрямку розвитку креативного концепту. Після цього всі деталі розробки нового бренду ми тримали в секреті.

Що означає новий логотип?

Нові кольори в логотипі стали«спокійнішими». Дві латинські букви «B» (bb) в логотипі BlaBlaCar символізують двох людей в автомобілі, дві точки відправлення і прибуття, а лапки нагадують розмову з попутниками під час поїздки або з близькими по її завершенню. Розмови і зв’язки мають ключове значення в спільних поїздках, а дві латинські літери «B» (bb) в новому логотипі BlaBlaCar відображають це; написані як лапки, вони представляють собою бесіду – під час подорожі або в пункті призначення.

Розмови в автомобілі – це основа спільних поїздок з попутниками, і наші дослідження підтверджують це: 87% респондентів нашого недавнього дослідження “Соціальний вплив райдшерингу” відповіли, що завжди спілкуються зі своїми попутниками. А кожен п’ятий хоча б раз розповів попутникам те, про що ніколи нікому не розповідав раніше.

Кращі бренди побудовані навколо емоційного гачка або ідеї. У цьому випадку об’єднання людей за допомогою спільних поїздок – це певна точка опори бренду. Розмови в дорозі і можливість допомагати людям бути ближчими один до одного лежать в основі BlaBlaCar, створюючи більш соціальний і об’єднаний світ

- Джеймс Грінфілд, засновник агенції Koto

Якщо бажаєте більше інформації про новий візуальний стиль та алгоритм пошуку, ви можете знайти її тут!

Дізнатись більше

Що нового?

Відвідуючи наш сайт, ви даєте згоду на використання нами cookie, щоб аналізувати та генерувати контент і рекламу з урахуванням ваших інтересів. Прочитайте нашу політику Cookie

Запропонувати поїздку