Що нового

Продуктивність і мотивація під час локдауна: досвід BlaBlaCar
На початку пандемії Covid-19 BlaBlaCar перевів понад 500 співробітників в 8-ми країнах в віддалений формат роботи. Віра Кліманова, HR директор BlaBlaCar, розповіла, яку стратегію обрала компанія, щоб максимально зберегти продуктивність і мотивацію своїх співробітників.

Куди їдуть українці влітку 2020-го: аналітика від BlaBlaCar
Завдяки понад 50 000 різних місць зустрічі в Україні в липні, щільність мережі BlaBlaCar дозволяє точно вивчити тенденції поїздок українців на літні канікули.

BlaBlaCar адаптує свій сервіс і вводить нові заходи безпеки під час поїздок
Після декількох місяців обмежених поїздок і на тлі поступового відновлення міжміських поїздок урядом України, BlaBlaCar адаптує свою платформу до нової реальності, зосередившись на безпеці поїздок.

BlaBlaCar запускає BlaBlaHelp
Безкоштовний мобільний додаток, який об'єднує користувачів BlaBlaCar з тими, кому потрібна допомога з купівлею продуктів під час розповсюдження Covid-19.

COVID-19: BlaBlaCar в Україні тимчасово призупинить всі автобусні маршрути
Згідно з рішенням уряду України від 16 березня 2020 року про заборону пасажирських перевезень, BlaBlaCar тимчасово призупинить всі внутрішні і міжнародні автобусні маршрути, в тому числі на платформі Busfor, починаючи з 18 березня 2020 р.

BlaBlaCar розпочинає продавати онлайн-квитки на автобуси в Україні
Від лютого 2020 року на українській платформі BlaBlaCar з'явилася функція покупки квитків на автобуси, яка забезпечується технологіями Busfor.

BlaBlaCar закрив угоду з купівлі Busfor
На українській платформі BlaBlaCar інтеграція продуктів відбудеться на початку 2020 року

Діляться таємницями, розмовляють про футбол і обговорюють політичну ситуацію в країні: про що говорять попутники BlaBlaCar в дорозі?
Нижче кілька висновків, зроблених за результатами нещодавнього дослідження BlaBlaCar серед українських користувачів.

BlaBlaCar і Busfor об’єднують зусилля для розвитку онлайн-ринку автобусних перевезень
Придбання дозволило би BlaBlaCar розширити свою діяльність на ринку пасажироперевезень в регіоні з населенням понад 300 млн осіб.

Завантажити ресурси