Разом з Автострада ми розповідаємо про найпопулярніші автомобільні шляхи і відгуки автомобілістів. Сьогодні детально подивимось на маршрут Харків - Одеса
Маршрут, який пролягає з Харкова через Полтаву, Кременчук, Олександрію, Кіровоград, перетин трас М-05 і М-13, є найкоротшим, але, за словами користувачів, "не для слабких духом"
Водієві, який виїжджає з Харкова, перші 140 кілометрів шляху доведеться проїхати національною трасою М-03, а точніше, її ділянкою Харків — Полтава. Судячи з відгуків користувачів Автостради, цей відрізок шляху в даний час в хорошому стані, а інколи зустрічаються ями. Нарікання у водіїв викликає якість асфальту на під'їзді до Полтави. Ця ділянка траси М-03 в міру можливостей очищається дорожніми службами і за останні кілька тижнів повідомлень про сильних заметілі на цій частині маршруту не надходило. Придорожня інфраструктура досить розвинена. Ось деякі з відгуків автомобілістів, що подолали ці 140 кілометрів:
Автомобілісти говорять:
[quote ]В цілому непогано, зрідка є місця з напливами, ям немає, і звичайно ж, ділянка Полтава — Харків потребує розширення, щоб бути на рівні з київськими трасами.[/quote]
Наступні 147 кілометрів шляху пролягають по трасі М-22 Полтава — Олександрія, стан якої, судячи з відгуків, далекий від ідеального. Водії скаржаться на колійність дороги, напливи, латочний ремонт, зустрічаються місцями ями. Також вкрай рекомендується завчасно подбати про запаси палива, тому що вздовж даної дороги автозаправних станцій мало. У зимовий період дорожні служби не завжди встигають розчищати дорожнє полотно і при виборі безпечної швидкості необхідно враховувати обмерзання і запорошений окремих відрізків траси. Можливо тому коментарі водіїв, які проїхали по цій ділянці шляху різнятся:
Автомобілісти говорять:
[quote ]На 35-му кілометрі від знаку Кременчук (3.5 км від повороту на Козельщину), дорога припорошена памороззю. На швидкості 65-70 км / год при переході з 5-ї на 4-у передачу занесло, через 10 сек були в кюветі на даху. Гума всесезонка. "Пісочниця" проїхала через 30-40 хвилин за нами. Витягли нас тільки о 9 ранку.[/quote]
Наступний відрізок шляху, а саме 38-км ділянка траси М-04 від Олександрії до Знам'янки також має репутацію не найкращою дороги в Україні. Незадоволеність водіїв найчастіше викликає відсутність розмітки, колійность і напливи.
Автомобілісти говорять:
[quote ]Знам'янка — Кіровоград хороша, місцями відмінна дорога. В одному місці, в балці перед поворотом на Канатове є кілька неприємних ям.[/quote]
З Кіровограда до перетину з трасою М-05 водії змушені добиратися по трасі М-13 Кіровоград-Платонове. Можливо, дана траса має номер 13 зовсім не випадково: глибокі ями, колейность, що виступають над рівнем дороги плити — ось лише кілька прикладів тих сюрпризів, які чекають водіїв вибрали цю дорогу. З нещасливої траси М-13 водії повинні згорнути на фінішну пряму — трасу М-05 Київ — Одеса, яка значно краще траси-сусіда. За М-05, до Одеси, автомобілістам належить виконати близько 150 кілометрів. Незважаючи на невеликі недоліки дорожнього покриття у вигляді тріщин і колій, користувачі проекту відгукуються про трасі позитивно. Додає "балів" трасі невисока завантаженість в межах розглянутого маршруту і розвинена інфраструктура у вигляді автозаправних комплексів. У зимовий час дорога розчищається дорожніми службами, іноді з деякою затримкою при сильних заметах і морозах.
Більшість водіїв, які подолали шлях від Харкова до Одеси і залишили відгуки на порталі Автострада, радять уникати трасу М-13. Як альтернативу даному маршруту, пропонують їхати з Кіровограда до Умані по трасі М-12, а вже звідти — до Одеси по знайомій трасі М-05. Також можна їхати за маршрутом через Київ (з Харкова через Полтаву, Пирятин, Бориспіль, Київ, Білу Церкву і далі по трасі М-05 до Одеси). Цей маршрут значно довший — порядку 950 кілометрів (на 233 кілометри довший маршруту пролягає по трасі М-13), але дорожнє покриття протягом майже всього шляху обіцяє зберегти нервові клітини водія.
В цілому, поїздка не обіцяє бути легкою, особливо в зимовий час. Однак, при належній попередній підготовці, а також уважності в дорозі, цей маршрут можна подолати успішно.
Про проект
[quote ]Автострада — проект, метою якого є допомога автолюбителям в отриманні актуальної інформації про стан дорожнього покриття трас України, Білорусі та Росії. Проект включає в себе практично рівнозначні веб-сайт і мобільний додаток, яке доступне користувачам з пристроями під управлінням Android і iOS. Автострада — електронна карта стану автомобільних доріг, на якій значущі траси пофарбовані у кольори відповідні їхнім рейтингом, який, у свою чергу, формується на підставі відгуків автомобілістів. Червоний колір попереджає водіїв про несприятливі дорожніх умовах, в той час як траси відмічені зеленим, обіцяють комфортну поїздку.[/quote]
Крім можливості поділитися своєю думкою про стан дороги, проект може допомогти в плануванні маршруту майбутньої поїздки, дозволяючи:
- Прокладати маршрут, переміщаючи шляхові точки, виходячи зі стану дорожнього покриття на маршруті.
- Ознайомитися з інформацією про інфраструктуру по маршруту слідування.
- Читати відгуки користувачів, які нещодавно проїхали по цікавить трасі і оцінювати такі відгуки.
Схожі статті