BlaBlaCar і Busfor об'єднують зусилля для розвитку онлайн-ринку автобусних перевезень

BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс для міжміських поїздок, оголошує про об'єднання зусиль з компанією Busfor, ведучого сервісу з пошуку та купівлі автобусних квитків в Україні та інших країнах Центральної та Східної Європи. Придбання дозволило би BlaBlaCar розширити свою діяльність на ринку пасажироперевезень в регіоні з населенням понад 300 млн осіб.
На сьогоднішній день BlaBlaCar є одним з найпопулярніших агрегаторів міжміських автодорожніх поїздок, нараховуючи понад 80 млн користувачів по всьому світу, в тому числі понад 5 млн в Україні. У 2018 році BlaBlaCar вперше вийшов за рамки карпулінга, оголосивши про купівлю компанії Ouibus — одного з найбільших автобусних операторів Франції, який належить державній компанії SNCF, що управляє залізницями країни. На поточний момент BlaBlaBus працює в 7 країнах (Франція, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Німеччина, Іспанія та Італія).
Технології Busfor, в свою чергу, сьогодні дозволяють придбати автобусні квитки на рейси понад 7000 перевізників в країнах Центральної та Східної Європи, що робить компанію лідером в області онлайн-дистрибуції.
Об'єднавши зусилля з Busfor, BlaBlaCar отримав би виняткові технології дистрибуції, бронювання та продажу автобусних квитків, до яких підключені автовокзали та автостанції в регіоні з населенням понад 300 млн осіб. Спільними зусиллями обидві компанії змогли б значно краще задовольняти потреби пасажирів і автобусних перевізників, а також прискорити темпи цифровізації автобусного ринку.
Об'єднання зусиль BlaBlaCar і Busfor не передбачає скорочення співробітників компаній або припинення діючих партнерств. Менеджмент обох компаній збереже свої позиції в рамках загальної структури.

Зручний для всіх сервіс

Для BlaBlaCar це рішення прийняте в рамках загальної стратегії розвитку: компанія прагне стати глобальним маркетплейсом для автодорожніх поїздок, об'єднавши на одній платформі карпулінгові та автобусні пропозиції, щоб дати пасажирам широкий вибір транспортних засобів. На автобусах зручно їздити популярними маршрутами, коли ціна залишається доступною, а сам квиток можна придбати завчасно. Карпулінгові пропозиції відрізняються різноманітністю маршрутів, охоплюючи навіть не популярні напрямки, при цьому вартість поїздки залишається низькою, а забронювати місце в авто можна в останній момент.
Інтеграція транспортних рішень (карпулінга і автобусів), які доповнюють один одного, залучить на платформу більше користувачів. Це допоможе автовласникам простіше знаходити попутників, а перевізникам - пасажирів. Зрештою, і ті, і інші будуть ефективніше заповнювати вільні місця, а це означає, що BlaBlaCar продовжить скорочувати число автомобілів на дорогах, зменшуючи обсяг викидів СО2 в атмосферу.

(завантажити фото)
Ніколас Брюссон, співзасновник і CEO BlaBlaCar: «Ми були б дуже раді об'єднанню з провідним  регіональним гравцем, що демонструє сильні операційні результати і володіє сучасними технологіями. Спільно розвиваючи мультимодальний транспортний сервіс, а також прискорюючи цифровизацию ринку подорожей в Україні та інших країнах Центральної та Східної Європи, ми змогли би краще задовольняти потреби перевізників і мандрівників, і в цілому змогли би поліпшити міжміське сполучення в регіоні».
Ілля Єкушевський, засновник і CEO Busfor: «Нам вдалося зібрати першокласну команду, завдяки якій Busfor став лідером в регіоні в сегменті онлайн продажів автобусних квитків. Ми створили передові технології і першими почали масштабно розвивати категорію віддалених продажів. Ми дуже пишаємося нашими досягненнями, при цьому розуміємо, що знаходимося на початку шляху цифрової трансформації ринку перевезень. У свою чергу, BlaBlaCar вдалося зібрати на своєму майданчику багатомільйонну спільноту лояльних пасажирів. Попереду нас чекає реалізація синергій, а також спільна робота двох сильних команд».
Олександр Павлович, генеральний директор Busfor в Україні: «Автобусні перевезення є одним з найдоступніших і гнучких видів транспорту в Україні. Однак галузь і її основні гравці — перевізники та автобусні станції — потребують збільшення пасажиропотоку, перш за все, за рахунок залучення молодої і активної аудиторії. Доступ до багатомільйонної активної клієнтської бази BlaBlaCar, яка часто подорожує, могла би стимулювати ще більш динамічний розвиток онлайн-продажів автобусних квитків. Це, в свою чергу, сприяє нашій основної місії, яка залишається незмінною: допомагати перевізникам і автобусним станціям збільшувати пасажиропотік, підвищувати рівень заповнюваності автобусів і надавати кращий в своєму класі онлайн-сервіс для пасажирів».
Олексій Лазоренко, генеральний директор BlaBlaCar в Україні: «Завдяки об'єднанню BlaBlaCar і Busfor український транспортний ринок можуть очікувати значні позитивні зміни. Наша головна мета — дати максимум можливостей для подорожей мільйонам наших користувачів, доповнивши спільні поїздки автобусними пропозиціями, щоб кожен міг вибрати найзручніший транспорт в пару кліків на смартфоні. Busfor виконав величезну роботу, об'єднавши на одній платформі тисячі автобусних перевізників. Разом ми змогли би продовжити і прискорити процес розвитку автобусного ринку, роблячи його цифровим, сучасним і доступним.

Roman Bohoslavskyi

Marketing Specialist

Схожі статті

Піднімайся наверх