Бліц-опитування: як 3G вплинув на український бізнес

Бліц-опитування: як 3G вплинув на український бізнес

Олексій Лазоренко розповів про те, як розвиток швидкісного інтернету відбився на його житті і професійній діяльності.

Для BlaBlaCar запуск 3G в Україні став ковтком свіжого повітря, сервіс отримав довгоочікуваний мобільний канал комунікації з користувачем поза мережею Wi-Fi. Наявність інтерактиву (комунікації водія і пасажира, бронювання, редагування поїздки тощо) – важлива складова в споживанні сервісу. У момент запуску ми не помітили явного стрибка в мобільному споживанні, але вже через лічені місяці тенденція себе проявила у всій красі.

З моменту запуску 3G в червні 15-го по червень 16-го на BlaBlaCar зареєструвалося більше 1 мільйона чоловік. Причому, якщо в червні 2015 було лише 19% мобільних реєстрацій, то в 2016 – вже 44%. Кількість мобільних користувачів виросло до 65%, причому мало не половина аудиторії стала mobile only.

Для мене особисто 3G став незамінним робочим інструментом, який економить час і робить мене більш ефективним в Україні. Я багато часу проводжу поза офісом, але 3G непогано компенсує відсутність робочого Wi-Fi – тепер офіс завжди в моїй кишені, а значить, я вчасно читаю і відповідаю на важливі листи, вчасно переглядаю презентації, вчасно приймаю потрібні рішення, здзвонюючись з колегами з Польщі , Франції або навіть Бразилії. До 70% часу я проводжу за кордоном, де вже давно працює і 3G і LTE. Раніше, після повернення в Україну, я начебто опинявся в інформаційному вакуумі, який зникав від вайфая до вайфай, у тебе відбирали вже таку звичну, і навіть перейшла в категорію базових, потреба бути online. Сьогодні я вже майже забув це відчуття, тепер я сам дозую свій інформаційний вакуум, і так мені набагато комфортніше.

Дізнатись більше

Що нового?

Відвідуючи наш сайт, ви даєте згоду на використання нами cookie, щоб аналізувати та генерувати контент і рекламу з урахуванням ваших інтересів. Прочитайте нашу політику Cookie

Запропонувати поїздку