BlaBlaStory з Анною Дідковською: «Я швидше відмовлюся від нової пари взуття, ніж від подорожі»

Про подорож в Амстердам і вміння бути в правильному місці в правильний час

BlaBlaStory — це історії про людей, які не уявляють своє життя без подорожей Україною та світом, нових знайомств і цікавих історій в дорозі та користуються сервісом BlaBlaCar. Наш герой сьогодні — Аня Дідковська, власниця українського проекту авторських листівок і любитель спонтанних подорожей з пригодами.

Розкажи кілька слів про себе: чим ти займаєшся, ким працюєш, що любиш.

Педагог за освітою, я дуже рада, що змогла знайти себе і стала маркетологом. А трохи більше двох років тому знайшла однодумця своєї мрії і ми створили проект авторських листівок WanderLove.

Любов до листівок дуже тісно пов’язана з подорожами, адже саме звідти ми привозили велику кількість різноманітних екземплярів, які відправлялись друзям і знайомим по всьому світу. І ось одного разу ми вирішили створювати свої.

Розкажи про свій досвід на BlaBlaCar

Я обожнюю подорожувати! Фраза «Яка різниця, скільки років твоїм кедам, якщо ти гуляєш в них по Парижу» — про мене. У списку моїх пріоритетів на першому місці завжди стояли поїздки і я швидше відмовлюся від нової пари взуття, ніж від можливості кудись зірватися. Навіть коли курс став 30, а жага до нових подорожей продовжувала мучити мене зсередини — я шукала можливості, а не відмовки.

anna-1

Коли минулого року, за місяць до запланованої поїздки в Рим, український Wizzair оголосив про свої зміни — ми перекроїли маршрут так, що дорога все одно обійшлася нам в заплановану суму. Всі, хто зустрічався нам на шляху, не вірили, що ми вклались в 3 тисячі гривень в обидва боки. Не всім, звичайно, підійде мій, вже улюблений, маршрут через Польщу, але це того варте — дорога Київ-Львів-Варшава і назад виходить навіть дешевшою, аніж прямий переліт зі столиці. Я з задоволенням цілий день гуляю у Львові, користуюсь можливістю побачити друзів, потім за ніч добираюся до Варшави, звідки такі апетитні ціни на квитки, що голова йде обертом.

До BlaBlaCar я придивлялася давно і довго. Любов до спонтанності іноді позбавляє мене наявності квитків, але, як дівчинка, скористатися сервісом не наважувалась. Поки не зібралася минулої осені на свій День народження в Амстердам, а звідти вирушила до Гааги, на узбережжя Північного моря, на BlaBlaCar. Як? Відкрила сайт, ввела маршрут Амстердам — Гаага, дату і почала дивитися. Час відправлення та фото профілю Бастіана викликала у мене довіру і рішення скористатися нарешті сервісом.

І ось: 7 година ранку, темно, йде дощ і наш перший досвід BlaBlaCar. Бастіан виявився дуже приємним, товариським і забрав нас ввечері з собою назад в Амстердам.

Я впевнена, що це тільки початок нашої тісної дружби з BlaBlaCar. Це знахідка з усіх знахідок! Одного разу я навіть запланувала міні-trip по Прибалтиці за допомогою BlaBlaCar. Поїздка зірвалася, але моя симпатія до сервісу зростає.

У тебе є цікаві історії з поїздок?

Казуси в дорозі — це моє! Минулого року, наприклад, я умудрилася сісти не в той автобус до Варшави і дізнатися про це за 2 хвилини до відправлення. Спочатку я довго сміялася під пильними і співчуваючими поглядами пасажирів, а потім стало не до сміху — я стою посеред ночі на Вокзальній площі Львова з якимось чоловіком, який переконує, що все добре і мій автобус запізнюється. Все виявилося правдою, дісталися з запізненням і в Варшаву, де я, на щастя, змогла зібратися і швидко доїхати в аеропорт, не пропустивши свій рейс.

anna-2

А коли ми їхали з подругою в Словаччину, то так вийшло, що нам не встигли повернути паспорти до дати вильоту і ми поїхали на поїзді до Варшави. Прямий переліт в Братиславу був дорогим, а маршрут Київ-Катовіце, звідки на поїзді до Братислави — виявився досить бюджетним і цілком привабливим. Щоб не чекати три дні до наступного рейсу, ми поїхали на поїзді до Варшави, де цілий день гуляли по місту, а ввечері вирушили на місцевій електричці до Катовіце (квитки Катовіце-Братислава у нас були на руках). Виснажені і втомлені, ми заснули і прокинулися в порожньому вагоні, який ніс нас якимись нічними полями. Приїхавши в Катовіце, ми ніяк не могли знайти в розкладі потрібний нам потяг, почалась істерика, яка збивала з пантелику. Майже в сльозах я звернулася до поліцейських, які заспокоїли і допомогли знайти наш поїзд. Але на цьому пригоди не закінчилися.

Наші квитки були без конкретних місць — такі квитки дешевші і ними можна скористатися протягом певного часу на будь-який поїзд потрібного вам з’єднання. Та й у разі наявності вільного місця – ти легко можеш його зайняти. Але в тому поїзді вільних місць не було. Поки інші «безбілетники» діставали свої спальники, каремати і мостилися в проході — ми пішли шукати вільні місця в інші вагони. Знайшли швидко, але незабаром прийшов контролер і намагався нас звідти вигнати. Ми один одного не розуміли — він говорив лише французькою і німецькою. Як потім виявилося — вагон, в якому ми їхали, відстебнув десь за дві години до нашого прибуття. Ми дивом опинилися в ту хвилину в сусідньому вагоні, проводжаючи поглядом наш «нічліг».

Коротше кажучи, зі мною в дорозі не нудно. *сміюся*

Порадиш щось початківцям?

Я ще не досвідчений користувач BlaBlaCar, але дещо для себе винесла. По-перше, варто звертати увагу на наявність відгуків у обраного вами водія. Дивно починати свою першу таку поїздку з людиною, який теж в цьому новачок.

По-друге, уважно вивчіть профіль водія: якщо ви не з балакучих, а водій пише, що любить поговорити і взагалі користується сервісом заради спілкування — не варто псувати один одному поїздку. Також і навпаки. Вивчайте, скільки в машині вільних місць для багажу і яких габаритів.

Просто почніть і я вас запевняю — ви не зможете зупинитися!

Заощаджуйте на подорожах з попутниками

Знайти поїздку   Запропонувати поїздку

Find out more about

BlaBlaStory

By using our website, you accept that we use cookies to perform analytics and produce content & ads tailored to your interests. Read our policy on cookies usage