BlaBlaCar розпочинає продавати онлайн-квитки на автобуси в Україні

BlaBlaCar розпочинає продавати онлайн-квитки на автобуси в Україні

Від лютого 2020 року на українській платформі BlaBlaCar з’явилася функція покупки квитків на автобуси, яка забезпечується технологіями Busfor.

6 лютого 2020 року. BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс, оголошує про початок інтеграції продуктів BlaBlaCar і Busfor в Україні. Від лютого 2020 року на українській платформі BlaBlaCar з’явилася функція покупки квитків на автобуси, яка забезпечується технологіями Busfor.

У вересні 2019 го року BlaBlaCar і Busfor оголосили про об’єднання зусиль для розвитку єдиного маркетплейса для автодорожніх поїздок. Закриття угоди відбулося в кінці листопада 2019 го року, після її схвалення державними регуляторами.

Автобусні квитки на BlaBlaCar

На початку 2020 го року BlaBlaCar Україна і Busfor почали інтеграцію своїх продуктів. На першому, тестовому етапі автобусні поїздки з’являться у невеликої кількості користувачів платформи, а потім будуть доступними для всіх користувачів. Пасажири зможуть безпосередньо на BlaBlaCar купувати квитки на автобус у тисяч регулярних перевізників по всій Україні завдяки технологіям Busfor.

Купуючи автобусні квитки онлайн, користувачі BlaBlaCar отримають додаткові переваги. Наприклад, зможуть заздалегідь обирати посадкові місця в автобусі онлайн і купувати квитки. Більше не потрібно зайвий раз приїжджати до каси автовокзалу. Надійність покупки квитка забезпечується завдяки прямому підключенню BlaBlaCar до системи продажів автобусних квитків Busfor. Функція покупки онлайн-квитка на автобус з’явилася на платформі BlaBlaCar Україна вперше.

Варто зазначити, що для карпулінгових поїздок (поїздок з попутниками) все залишається, як раніше: пасажири бронюють місця в автомобілі водія-попутника і в кінці поїздки частково компенсують йому транспортні витрати готівкою.

Задовольняти потреби мандрівників

Об’єднання карпулінгових і автобусних поїздок на платформі BlaBlaCar допоможе краще задовольняти потреби пасажирів. На автобусах зручно їздити популярними маршрутами, коли ціна залишається доступною, а сам квиток можна купити завчасно. Карпулінгові пропозиції відрізняються великою різноманітністю маршрутів, охоплюючи навіть непопулярні напрямки, при цьому вартість поїздки залишається низькою, а забронювати місце в авто можна в останній момент. 

Інтеграція транспортних рішень, які доповнюють один одного (карпулінга і автобусів) залучить на платформу більше користувачів. Це допоможе автовласникам простіше знаходити попутників, а перевізникам пасажирів. І ті, і інші будуть ефективніше заповнювати вільні місця в салоні, а це означає, що BlaBlaCar продовжить зменшувати обсяг викидів СО2 в атмосферу.

«Завдяки об’єднанню BlaBlaCar і Busfor український транспортний ринок зможуть очікувати значущі позитивні зміни. Наша головна мета — дати максимум можливостей для подорожей мільйонам наших користувачів, доповнивши спільні поїздки автобусними пропозиціями, щоб кожен зміг вибрати найбільш підходящий транспорт в пару кліків на смартфоні. Busfor виконав величезну роботу, об’єднавши на одній платформі тисячі автобусних перевізників. Разом ми змогли б продовжити і прискорити процес розвитку автобусного ринку, роблячи його цифровим, сучасним і доступним»
- Олексій Лазоренко, генеральний директор BlaBlaCar в Україні

«Автобусні перевезення є одним з найдоступніших і гнучких видів транспорту в Україні. Однак галузь і її основні гравці – перевізники та автобусні станції — потребують збільшення пасажиропотоку, перш за все, за рахунок залучення молодої і активної аудиторії. Доступ до багатомільйонної активної і часто подорожує клієнтській базі BlaBlaCar зміг би стимулювати ще більш динамічний розвиток онлайн-продажів автобусних квитків. Це, в свою чергу, буде сприяти нашій основної місії, яка залишається незмінною: допомагати перевізникам і автобусним станціям збільшувати пасажиропотік, підвищувати рівень заповнюваності автобусів і надавати кращий в своєму класі онлайн-сервіс для пасажирів»
- Олександр Павлович, генеральний директор Busfor в Україні

Про BlaBlaCar

Найбільший в світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток. Компанія була заснована в 2006 році у Франції. Сьогодні спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 87 млн осіб в 22 країнах. Понад 25 млн осіб здійснюють поїздки за допомогою сервісу щоквартально. Інвестиційна оцінка компанії: $1,6 млрд.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап «Подорожники». На сьогоднішній день кількість українських користувачів перевищує 5 млн осіб, а Україна увійшла в топ-5 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar в світі.

Про Busfor

Busfor це технологічна платформа для ринку автобусних перевезень, що є лідером в області продажу онлайн-квитків на автобуси в Україні і країнах Центральної та Східної Європи. Ключові завдання компанії збільшити пасажиропотік для своїх партнерів автовокзалів і перевізників, і, водночас, забезпечити пасажирів кращим онлайн-сервісом пошуку, порівняння і купівлі квитків.

Флагманський продукт Busfor GDS (Global Distribution System) на сьогодні об’єднує рейси понад 7000 перевізників сумарною місткістю більше $4 млрд на рік. Дані рейси стають доступними для кінцевих пасажирів через мережу з понад 600 агентів, включаючи власні сайти і мобільні додатки Busfor, що налічують понад 7 млн. користувачів щомісячно.

Відвідуючи наш сайт, ви даєте згоду на використання нами cookie, щоб аналізувати та генерувати контент і рекламу з урахуванням ваших інтересів. Прочитайте нашу політику Cookie

Запропонувати поїздку