BlaBlaCar зробив Ouibus пропозицію про купівлю і залучив €101 млн інвестицій

BlaBlaCar зробив Ouibus пропозицію про купівлю і залучив €101 млн інвестицій

BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс, зробив пропозицію про купівлю компанії Ouibus — одному з найбільших автобусних операторів Франції.

Київ, 12 листопада 2018: BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс, зробив пропозицію про купівлю компанії Ouibus одному з найбільших автобусних операторів Франції, який належить державній компанії SNCF, що керує залізницями країни. Угода дозволить BlaBlaCar вперше вийти за рамки своєї основної сфери діяльності карпулінга. Також BlaBlaCar оголошує про залучення €101 млн інвестицій від SNCF і поточних інвесторів.

BlaBlaCar сформував на платформі 65-мільйонну спільноту попутників з 22 країн. До кінця 2018 року 50 млн людей зроблять поїздки за допомогою сервісу, що на 40% більше, ніж в 2017. Об’єднання пропозицій водіїв-попутників і автобусних маршрутів на одній платформі дозволить BlaBlaCar стати глобальним маркетплейсом для здійснення міжміських поїздок.

OuiBus був заснований три роки тому. За цей час мережа регулярних маршрутів компанії з’єднала 300 великих міст Франції та інших країн Європи і перевезла понад 12 млн пасажирів. BlaBlaCar, в свою чергу, з’єднав понад 30 тисяч пунктів відправлення по всій країні. Об’єднавши ці транспортні рішення, що доповнюють один одного, BlaBlaCar зможе підвищити мобільність населення, оптимізувати використання вільних місць в транспорті та запропонувати зручні рішення для поїздок «від дверей до дверей».

Дана угода дозволить BlaBlaCar почати переговори про партнерство з іншими локальними автобусними партнерами і операторами Європи. Об’єднання на одній платформі пропозицій від водіїв, які здійснюють карпулінгові поїздки, а також від автобусних операторів, залучить на платформу додаткову аудиторію пасажирів, що в цілому буде зручно всім користувачам платформи BlaBlaCar.

Роланд де Барбентане (Rolande de Barbentane), CEO компанії Ouibus: «Це важливий крок в історії нашої компанії, який дозволить нам і далі розвиватися на міжнародних ринках. Ми раді продовжити цей шлях разом з компанією BlaBlaCar, яка більше 10 років розвиває новаторський вид мобільності і поширює французькі інновації по всьому світу».

Залучення €101 млн інвестицій

Також BlaBlaCar оголошує про залучення €101 млн інвестицій від компанії SNCF і теперішніх фондів. Ці інвестиції допоможуть BlaBlaCar стати найбільшим у світі маркетплейсом для автодорожніх подорожей.

SNCF і BlaBlaCar будуть спільно працювати над створенням у Франції взаємодоповнюючого транспортного рішення, що об’єднає поїздки з попутниками, автобусний і залізничний транспорт.

Ніколас Брюссон, співзасновник і CEO BlaBlaCar: «Ми раді об’єднати зусилля з командою Ouibus і дати можливість людям обирати, яким видом транспорту подорожувати. Ми переконані, що об’єднання на платформі автобусних і карпулінгових поїздок зробить досвід міжміських поїздок ще зручнішим. Співпраця з SNCF також стане багатообіцяючим поворотним моментом у розвитку інтермодальних поїздок, а також поїздок «від дверей до дверей» цілі, яку ми однозначно плануємо досягати спільними зусиллями».

Фредерік Маззелла, Президент і засновник BlaBlaCar: «Дане партнерство абсолютно точно відображає бачення нашої компанії комфортні і зручні спільні поїздки, які позитивно впливають на навколишнє середовище. Ми завжди вважали нашою місією оптимізувати використання вільних місць в транспорті, а автобус, який їде повністю заповненим, викидає в 10 разів менше CO2, ніж пустий автомобіль з одним лише водієм. Об’єднавши взаємодоповнюючі транспортні опції на BlaBlaCar карпулінг і автобусні пропозиції ми допоможемо нашим користувачам знаходити найбільш підходящі транспортні рішення на одній платформі».

Про BlaBlaCar

BlaBlaCar найбільший в світі карпулінговий сервіс (сайт і мобільний додаток для iOS і Android) для здійснення міжміських поїздок, спільнота попутників, що об’єднує водіїв і пасажирів простою метою — подорожувати вигідно і зручно. Водій пропонує попутникам-пасажирам частково розділити з ним дорожні витрати. Як результат, він компенсує більшу частину витрат на пальне, а пасажири подорожують комфортніше та нерідко дешевше, ніж громадським транспортом.

Станом на вересень 2018 р. спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 65 млн осіб в 22 країнах світу, щоквартально більше 20 млн людей здійснюють поїздки з BlaBlaCar. Кількість користувачів, що використовує BlaBlaCar на мобільних телефонах (iOS і Android) перевищує 30 млн. На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап «Подорожники», і на сьогоднішній день стрімко розвивається.

Сайт | iOS | Android

Відвідуючи наш сайт, ви даєте згоду на використання нами cookie, щоб аналізувати та генерувати контент і рекламу з урахуванням ваших інтересів. Прочитайте нашу політику Cookie

Запропонувати поїздку