BlaBlaCar закрив угоду з купівлі Busfor

BlaBlaCar закрив угоду з купівлі Busfor

На українській платформі BlaBlaCar інтеграція продуктів відбудеться на початку 2020 року

12 грудня 2019 року. BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс, оголосив про закриття угоди з купівлі Busfor — найбільшого дистриб’ютора онлайн-квитків на автобуси в Центральній і Східній Європі. На українській платформі BlaBlaCar інтеграція продуктів відбудеться на початку 2020 року — користувачам буде доступна функція купівлі квитків на автобус завдяки технології Busfor.

(завантажити логотипи)

Закриття угоди

У вересні поточного року BlaBlaCar і Busfor оголосили про об’єднання зусиль для розвитку єдиного маркетплейса для автодорожніх поїздок. Закриття угоди відбулося в кінці листопада 2019 року, після її схвалення державними регуляторами.

Задовольняти потреби мандрівників

Об’єднання карпулінгових і автобусних поїздок на платформі BlaBlacar допоможе краще задовольняти потреби пасажирів. На автобусах зручно їздити популярними маршрутами, коли ціна залишається доступною, а квиток можна придбати завчасно. Карпулінгові пропозиції відрізняються різноманітністю маршрутів, охоплюючи навіть не популярні напрямки, при цьому вартість поїздки залишається низькою, а забронювати місце в авто можна в останній момент.

Інтеграція транспортних рішень (карпулінга і автобусів), які доповнюють один одного, залучить на платформу більше користувачів. Це допоможе автовласникам простіше знаходити попутників, а перевізникам — пасажирів. Зрештою, і ті, і інші будуть ефективніше заповнювати вільні місця, а це означає, що BlaBlaCar продовжить скорочувати число автомобілів на дорогах, зменшуючи обсяг викидів СО2 в атмосферу.

Ілля Єкушевський, засновник і CEO Busfor: «Ми раді об’єднатися з BlaBlaCar і особливо пишаємося тим, що технології, створені командою Busfor, дозволять багатомільйонній спільноті пасажирів сервісу BlaBlaCar скористатися автобусними перевезеннями. Наше об’єднання відбулося вчасно, враховуючи що ринок онлайн продажів квитків на автобуси набирає обертів і стане суттєвим в найближчі роки».

Олександр Павлович, генеральний директор Busfor в Україні: «Об’єднаними зусиллями пасажирам буде надано зручний онлайн сервіс купівлі квитка. Це буде основою і забезпеченням збільшення пасажиропотоку і заповнюваності як для автовокзалів, так і для перевізників — наших основних партнерів — за рахунок доступу до мільйонів пасажирів, які активно пересуваються і користуються платформою BlaBlaCar. Це, в свою чергу, стане важливим фактором, що стимулює розвиток онлайн продажів в сучасних тенденціях діджиталізаціі в Україні».

Ніколас Брюссон, співзасновник і CEO BlaBlaCar: «Об’єднавши сили BlaBlaCar і Busfor, ми прискоримо цифровізацию автобусного ринку, допомагаючи нашим партнерам знаходити пасажирів онлайн, і в цілому роблячи автобусні поїздки більш зручними для мільйонів людей в Центральній і Східній Європі».

Олексій Лазоренко, генеральний директор BlaBlaCar в Україні: «Об’єднання з командою професіоналів Busfor наближає нас до великої мети — створити єдиний зручний маркетплейс, доповнивши спільні поїздки автобусними пропозиціями. Ми хочемо, щоб будь-яка міжміський поїздка була можлива в два кліка на смартфоні. Спільними зусиллями з Busfor ми допоможемо українському ринку автобусних перевезень динамічно розвиватися і ставати ще більш доступним для мільйонів українців».

***

Про BlaBlaCar

Найбільший в світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток. Компанія була заснована в 2006 році у Франції. Сьогодні спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 85 млн осіб в 22 країнах. Понад 25 млн осіб здійснюють поїздки за допомогою сервісу щоквартально. Інвестиційна оцінка компанії: $1,6 млрд.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап «Подорожники». На сьогоднішній день кількість українських користувачів перевищує 5 млн осіб, а Україна увійшла в топ-5 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar в світі.

Про Busfor

Busfor це технологічна платформа для ринку автобусних перевезень, що є лідером в області продажу онлайн-квитків на автобуси в Україні і країнах Центральної та Східної Європи. Ключові завдання компанії збільшити пасажиропотік для своїх партнерів автовокзалів і перевізників, і, водночас, забезпечити пасажирів кращим онлайн-сервісом пошуку, порівняння і купівлі квитків.

Флагманський продукт Busfor GDS (Global Distribution System) на сьогодні об’єднує рейси понад 7000 перевізників сумарною місткістю більше $4 млрд на рік. Дані рейси стають доступними для кінцевих пасажирів через мережу з понад 600 агентів, включаючи власні сайти і мобільні додатки Busfor, що налічують понад 7 млн. користувачів щомісячно.

Відвідуючи наш сайт, ви даєте згоду на використання нами cookie, щоб аналізувати та генерувати контент і рекламу з урахуванням ваших інтересів. Прочитайте нашу політику Cookie

Запропонувати поїздку