12 грудня 2019 року. BlaBlaCar, найбільший в світі карпулінговий сервіс, оголосив про закриття угоди з купівлі Busfor — найбільшого дистриб’ютора онлайн-квитків на автобуси в Центральній і Східній Європі. На українській платформі BlaBlaCar інтеграція продуктів відбудеться на початку 2020 року — користувачам буде доступна функція купівлі квитків на автобус завдяки технології Busfor.
Закриття угоди
У вересні поточного року BlaBlaCar і Busfor оголосили про об’єднання зусиль для розвитку єдиного маркетплейса для автодорожніх поїздок. Закриття угоди відбулося в кінці листопада 2019 року, після її схвалення державними регуляторами.
Задовольняти потреби мандрівників
Об’єднання карпулінгових і автобусних поїздок на платформі BlaBlacar допоможе краще задовольняти потреби пасажирів. На автобусах зручно їздити популярними маршрутами, коли ціна залишається доступною, а квиток можна придбати завчасно. Карпулінгові пропозиції відрізняються різноманітністю маршрутів, охоплюючи навіть не популярні напрямки, при цьому вартість поїздки залишається низькою, а забронювати місце в авто можна в останній момент.
Інтеграція транспортних рішень (карпулінга і автобусів), які доповнюють один одного, залучить на платформу більше користувачів. Це допоможе автовласникам простіше знаходити попутників, а перевізникам — пасажирів. Зрештою, і ті, і інші будуть ефективніше заповнювати вільні місця, а це означає, що BlaBlaCar продовжить скорочувати число автомобілів на дорогах, зменшуючи обсяг викидів СО2 в атмосферу.
***
Про BlaBlaCar
Найбільший в світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток. Компанія була заснована в 2006 році у Франції. Сьогодні спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 85 млн осіб в 22 країнах. Понад 25 млн осіб здійснюють поїздки за допомогою сервісу щоквартально. Інвестиційна оцінка компанії: $1,6 млрд.
На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап «Подорожники». На сьогоднішній день кількість українських користувачів перевищує 5 млн осіб, а Україна увійшла в топ-5 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar в світі.
Про Busfor
Busfor — це технологічна платформа для ринку автобусних перевезень, що є лідером в області продажу онлайн-квитків на автобуси в Україні і країнах Центральної та Східної Європи. Ключові завдання компанії — збільшити пасажиропотік для своїх партнерів — автовокзалів і перевізників, і, водночас, забезпечити пасажирів кращим онлайн-сервісом пошуку, порівняння і купівлі квитків.
Флагманський продукт Busfor GDS (Global Distribution System) на сьогодні об’єднує рейси понад 7000 перевізників сумарною місткістю більше $4 млрд на рік. Дані рейси стають доступними для кінцевих пасажирів через мережу з понад 600 агентів, включаючи власні сайти і мобільні додатки Busfor, що налічують понад 7 млн. користувачів щомісячно.