Діляться таємницями, розмовляють про футбол і обговорюють політичну ситуацію в країні: про що говорять попутники BlaBlaCar в дорозі?

Діляться таємницями, розмовляють про футбол і обговорюють політичну ситуацію в країні: про що говорять попутники BlaBlaCar в дорозі?

Нижче кілька висновків, зроблених за результатами нещодавнього дослідження BlaBlaCar серед українських користувачів.

Кількість користувачів BlaBlaCar в Україні перевищує 5 мільйонів, а середня відстань поїздки — близько 250 кілометрів. Це близько трьох годин розмов. Про що люди розмовляють в дорозі? І який характер цих бесід? Нижче кілька висновків, зроблених за результатами нещодавнього дослідження BlaBlaCar серед українських користувачів.

Дослідження, проведене в листопаді 2019 р серед українських користувачів BlaBlaCar, показує, що улюбленими темами українців є робота (56%), гумор (52%), за ними слідують подорожі і туризм (49%). Трохи менш охоче, але все ж активно українці обговорюють в дорозі політику (30%), музику (26%), технології (20%), спорт (20%), економіку країни (17%). Закривають десятку розмови про особисті стосунки (17%), кіно та літературу (14%), гастрономію (9%) і шерингову економіку (7%).

Тільки 9% користувачів відповіли, що вважають за краще їхати мовчки, слухаючи музику, книгу або просто відпочиваючи в тиші.

Цінний досвід

84% користувачів дізналися про щось нове, подорожуючи.

Розмови в автомобілі можуть бути більш значущими, ніж може здатися. Користувачі BlaBlaCar можуть вчитися один у одного, відчувати себе корисними для інших або навіть ділитися чимось особистим. Такі розмови в автомобілі можуть стати джерелом позитивних особистих змін.

«В одній з поїздок їхав з футбольним фанатом. Тепер ми часто їздимо разом на футбольні матчі».

50% користувачів говорять, що протягом минулого року люди, з якими вони подорожували, відрізнялися від тих, з ким вони зазвичай спілкуються. З них 47% розповіли, що стали більш відкритими до інших культур і точок зору завдяки спільним поїздкам.

«Підвозив іноземця, який живе в Швеції, працює в Норвегії і по роботі їздить в Україну часто. Отримав задоволення від спілкування».

Більше половини опитаних користувачів заявили, що вони отримали добру пораду від попутників під час недавньої подорожі. Троє з чотирьох опитаних (76%) відповіли, що відчували себе корисними, слухаючи і висловлюючи свою думку під час поїздки з попутниками.

«Часто з попутниками обмінюємося рекомендаціями про магазини, кафе, інтернет-магазини».

Особисті теми

Доброзичлива і надійна атмосфера в автомобілі сприяє говорити і на особисті теми. Згідно з дослідженням «Зближуючи людей», проведеного BlaBlaCar трохи раніше, близько 69% користувачів говорять про себе і на особисті теми під час поїздок.

А найдивніше те, що кожен п’ятий користувач зізнався, що під час поїздки ділився таємницями і розповідав про себе досить особисті речі, про які ніколи не говорив раніше. З огляду на те, що карпулінг — це поїздки з попутниками, які часто ніколи не зустрічалися раніше, і що типова подорож триває всього кілька годин, стає ясно, наскільки значущою може бути людська складова спільних поїздок.

Методологія дослідження

Дослідження про розмови попутників в дорозі було проведено в листопаді 2019 р серед українських користувачів BlaBlaCar. Респондентами стали близько 500 українців, які зареєстровані на BlaBlaCar, як водії або пасажири. Респондентам пропонувалося заповнити онлайн-форму опитування. Середній час відповіді — 10 хвилин.

Дослідження «Зближуючи людей» (в оригіналі: Bringing People Closer) — це поки найбільша робота на тему соціального впливу спільних поїздок в світі. Ми зробили це разом з французькою консалтинговою компанією Le Bipe, опитавши більше 5000 людей і розглянувши типи соціальних зв’язків, які з’являються завдяки поїздкам з попутниками.

***

Про BlaBlaCar

Найбільший в світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток. Компанія була заснована в 2006 році у Франції. Сьогодні спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 80 млн осіб в 22 країнах. Понад 25 млн осіб здійснюють поїздки за допомогою сервісу щоквартально. Інвестиційна оцінка компанії: $1,6 млрд.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап «Подорожники». На сьогоднішній день кількість українських користувачів перевищує 5 млн осіб, а Україна увійшла в топ-5 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar в світі.

By using our website, you accept that we use cookies to perform analytics and produce content & ads tailored to your interests. Read our policy on cookies usage

Offer a ride